torsdag 15. april 2010

Min første AWARD!

Jeg har fått min FØRSTE award, og synes det var veldig stas! Denne fikk jeg av En Stor Rosa Sky som absolutt er verd et besøk! Blir alltid inspirert når jeg er innom bloggen hennes, så ta en kikk du også!

Med AWARDEN følger:
  • Kopier awarden til bloggen din
  • Link til den du fikk den av
  • Fortell 7 interessante ting om deg selv
Så da er jeg vel kommet til punkt tre, og sitter her og funderer på hva DU finner interessant om MEG...

  1. Jeg fikk ikke navnet Caspara ved fødselen, men la det til navnet mitt da jeg ble konfirmant. Oldemor het Ellen Kaspara, men jeg syntes det var mye finere å skrive Marika C. Hultgren istenden for Marika K. Hultgren.
  2. Jeg var DØDSMISUNNELIG på storebroren min da jeg var liten, for han fikk lov å reise på avlastningsbolig annenhver uke.
  3. Jeg har hatt en 8 timer lang karriere som Securitas-vakt. (Sa opp etter første opplæringsvakt, da jeg fikk et annet MYE mer fristende jobbtilbud)
  4. Jeg ELSKER blomster, men klarer aldri å ta vare på de...!
  5. Mine lusespenner er til STOR irritasjon for min man. (Kan ha noe med at jeg plukker de ut og legger de her og der...og der...og der...og...)
  6. Da jeg var liten, brukte bleier og hadde spist mandariner, var min faste replikk til pappa da han stelte meg: "Bare klappe pappa! Bare klappe!" (Altså Mikamor var blitt litt sår i baken av disse mandarinene, og da var det best når pappa bare klappa med kluten på pompen. Men til informasjon, så blir jeg ikke sår i pompen av mandariner idag! Haha...)
  7. Jeg har ALDRI krangla med min kjære mann i løpet av de 5,5 årene vi har kjent hverandre.
Da sender jeg denne awarden videre til:

Ingen kommentarer: