fredag 2. oktober 2009

Høst ut og advent inn????

Idag var jeg og snuppelure på helsestasjonen på kontroll. Hadde vektøkning på 800g på to uker, så det er ikke noe i veien med matlysten. Og da er det altså lillemor det er snakk om! ;0) Konemor går heller andre veien etter all byssinga. Aldri så galt at det ikke er godt for noe, sier jeg... ;0)

Helsesøster mente det var greit å la en fysioterapeut se på Sarah Olivie også, i tillegg til kiropraktoren. Så nå skal vi til kiropraktor på mandag, barnelege på tirsdag og fysio på onsdag. Kjeder oss ikke, nei... Men det er godt å bli tatt på alvor!

Så over til headingen min: Høst UT og ADVENT inn??? Idag tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg noen nye løpere, lys og litt stæsj i høstfarger. Har vært innom Nille tidligere, og der hadde de kjempemye fint! Det er liksom slutt på den tida da det var simpelt og "nedlatende" å handle på Nille. Nå har de jo SÅ mye fint i pynt og stæsj. Hvertfall her i byen! Så jeg holdt lommeboka klar, og inntok butikken med STOR forventning. Men hva er det som møter meg med en gang jeg kommer inn døra? Der hvor alle de fine høstlysene hadde stått, og alt det som var en fryd for mitt øye var byttet ut med ADVENT!

Ingen kommentarer: