onsdag 23. september 2009

Et par rekorder er slått idag!!!

Da var det tid for en liten oppdatering igjen. Her går dagene ufattelig fort, og lillemor krever så absolutt sin mor når ho er våken, så det er ikke så mye tid til annet om dagen. En skulle tro at disse små bare sov og spiste de første ukene, men ikke denne frøkna, nei! ;0) Igår hadde jeg mange planer som skulle gjennomføres her hjemme, men siden sjefen var våken fra kl.10:30-15:00, ble ikke det så mye av. Og når vi er våkne, skal vi IKKE sitte stille eller ligge alene på krabbeteppet eller i vippestolen, nei! Da skal vi BÆRES, og aller helst skal mor DANSE!!! Kom ikke her og si at disse små IKKE har viljestyrke så tidlig!!! Hvis ikke mor gjør som datter vil, blir det skriking... Jaja, det er ikke tvil om at det er kommet en ny sjef i huset!

Men idag har vi faktisk slått et par rekorder! Sarah Olivie lå i vippestolen uten protest helt fra jeg begynte å smøre frokosten og til jeg var nesten ferdig med å spise. DET ER IKKE VÆRST!!!! Som regel rekker jeg bare å ta ut fra kjøleskapet før alarmen går... Den andre rekorden er at ho satt i bæresjalet i nesten en halv time! OG ho sovna oppi der!!!! Så her ser vi framskritt! ...får vi håpe...!

Nå sover ho så søtt i vogga, og jeg har fått hengt opp litt tøy og satt på en ny maskin. Huset skriker etter å bli rengjort, så mulig jeg får tørke litt støv mens det er fred i heimen...?! De andre dagene har mor prioritert å sove mens lillemor gjør det, og sagt at ho har mer glede av en uthvilt mor enn et rent og ryddig hjem. Jeg vet ikke helt om jeg kan bruke den unnskyldningen lenger... Nå høres det vel ut som det er helt bomba her, og det er det altså ikke. Men det er rart hva en selv ser burde vært gjort med tanke på barselbesøkende som plutselig står på døra... Men skal noe bli gjort her, så kan ikke jeg sitte her på bloggen. Så da får vi se å komme igang, tror jeg...

Ha en fortsatt fin uke!


1 kommentar:

Anonym sa...

Høres ut som dere koser dere! Så herlig:-D Hehe... må le når jeg leser det du skriver om lange våkenøkter, at hu ikke vil ligge for seg selv og at mamma helst skal danse:-) Tulla vår var helt lik! Skal si fra hvis jeg havner i Stavangerområdet i oktober, da har jeg superlyst å treffe dere:-) Kos dere massemasse videre!! Klem fra Marthe.