onsdag 16. september 2009

Takknemlighetsliste...

Idag har Sarah Olivie ikke villet sove i vogga si når det passet mor. Ho ville kun ligge i armene mine med matfatet innen rekkevidde. Det gjorde at jeg ikke kunne gjøre så mye annet enn å sitte der og la tankene fare. Jeg begynte å tenke over alle de tingene jeg har å være takknemlig for, og her er en liten liste:

Jeg er takknemlig for:
  • at jeg er så velsignet her i livet!
  • at jeg får være mamma til verdens nydeligste, lille skatt.
  • at jeg kan kalle meg Tor Henry sin kone, og vite med sikkerhet at han er glad i oss, og vil gjøre alt for at vi skal ha det bra!
  • at jeg har noen fantastiske foreldre som alltid stiller opp for oss, og som er enestående forbilder og rådgivere for oss og andre.
  • at vi får tilhøre en levende og sunn menighet, og stå i tjeneste der vi blir utfordret på flere plan.
  • at Sarah Olivie sover i sin egen seng etter bare 5 netter her og der...
  • at vi er så velsigna med mange venner som betyr mye for oss.
  • at jeg får tilhøre og tjene en Gud som gir oss styrke ettersom dagen er.
  • at Tor Henry har fri på fredag(!) ;0)
Lista kunne nok blitt mye lengre, men nå våknet min lille skatt!

Ha fortsatt en fin uke!

3 kommentarer:

cecci85 sa...

Så kosleig Marika!!
Livet er rikt!!
Glad i deg.
Klem fra Cecilie(som syns det er stas med nye blogginnlegg,hehe,sjekker en gang til dagen...)

Modern sa...

Dette har du fortjent, fordi du er ei fantastisk jente!!!! <3

Desiree Haaland sa...

Ja, du er virkelig velsignet... Men du fortjener absolutt alt sammen.

Veldig glad i deg Marika..!!!!