lørdag 16. januar 2010

Min kjæreste veggpryd

Jeg hadde lyst til å vise dere noe av veggpryden hos oss, som jeg er så utrolig glad i:

Disse to bildene henger inne på rommet til Sarah Olivie. Det første bildet falt jeg så for da jeg var innom den lokale, kristne bokhandelen her i byen. Derfor ønsket vi oss det til jul for vesletulla, og hun fikk det av sin kjære onkel Ingvald. Jeg synes det er helt nydelig! Skrifta er litt utydelig, men det er Fader Vår som står skrevet.

Det andre bildet hadde min gode barndomsvenninne, Camilla med seg, da ho kom på besøk. Jeg elsker jo hjemmelagde ting, og ble SÅ glad da vi pakket opp og så hva ho hadde med.


Disse to bildene henger i stua vår. Det første, "Jesus laughing", synes jeg er så fint! Det viser et bilde av hvordan jeg tror Jesus var. Han hadde nok en god porsjon humor midt oppi alt det han sto i!

Det andre bildet fikk vi til bryllupet av TH sin forlover og kona. Det er ho som har malt det selv til oss. Hele bildet er dekket av bibelvers til oss, og heter "Indiske Kvinner - inntrykk fra en reise". Jeg synes fargevalget og hele bildet er helt nydelig!

Ha en fin helg!

Ingen kommentarer: