onsdag 10. februar 2010

Barn er Guds apostler...

Gangen innforbi vindfanget vårt er et kapittel for seg. Jeg har lenge hatt lyst til å pusse den opp, men vil gjøre det ordentlig når det først skal gjøres. (Og det blir vel når alle pottittene blir like store...!) I mellomtida har jeg gjort en liten forandring som har friska opp litt i alle fall.

TrendyStickers bestilte jeg et sitat i Wall Art. Under sitatet har jeg hengt fire forskjellige (og ganske så nydelige, om jeg så skal si det selv. Tihi...) bilder av Sarah Olivie, som jeg har fremkalt i str 15*15cm. Bildene tok jeg etter et kveldsstell kun iført bleie og rosa alve-vinger og en "tryllestav".

Sitatet synes jeg var så søtt, og sier så mye. Det er ingen som bringer så mye kjærlighet, håp og fred som disse små.

Nå er det fred i heimen. Lillemor er i sin dypeste søvn etter å blitt bada i olje og dusja med nesespray. Ho er så sørpe forkjøla, stakkar lita. Men nå har ho fått letta nesetippen sin, så da håper vi på LITT mer sammenhengende søvn i natt. Mannen er godt plassert i sofaen med en kamerat og ser fotballkamp, og mor selv kan slappe av foran PC`n.

Ellers er siste nytt fra dagens 5mnd-kontroll:
Vekt: 7260g - Lengde: 67,5 cm - HO: 43,2
Ingen vaksine pga forkjølelsen!

Tut-tut, over og ut!

4 kommentarer:

Linda sa...

Syns det var på tide at jeg og måtte legge inn en komentar her.Har hvert inne på bloggen din mange ganger. Bloggen din er utrolig fin. Alltid like kjekt å være her inne. Håper vi sees snart:=) God klem fra Linda

Unknown sa...

Du har helt rett i at de bildene er nydelige :) :) Du har en søt datter :)

Kos deg!!

cecci85 sa...

såå flott det ble!!

Anonym sa...

Heia Marika. Kjempeflotte bilder. Sarah Olivie var så søt at :-)

Snakkes.

Anita