søndag 14. februar 2010

Min første morsdag ♥

Idag feiret jeg min første morsdag! Utrolig koselig! Ble vekket med frokost, konfekt og levende lys på senga, og på fredag fikk jeg denne fine oppsatsen:
(Litt dårlig kvalitet på bildet, men her er i alle fall mine herlige morsdagsgaver)

Konfekten var kjøpt på Egersund Chokoladefabrik & Co. her i byen. En utrolig koselig, liten butikk i gammeldags stil inni et smug. I kjelleren lages all sjokoladen og konfekten fra bunnen av. Absolutt verd et besøk om du er i byen! Men husk å ta med den store lommeboka, som mormor alltid sa. Kvalitet koster!

Jeg og Sarah Olivie tok turen på gudstjenesten i formiddag. Etterpå hentet vi pappaen vår, som ladet opp kroppen sin hjemme, og reiste opp til svigers. Der fikk vi nydelig oksestek etterfulgt med is og lune bjørnebær til dessert. Utpå ettermiddagen kom også fastelavensbollene på bordet. En ordentlig koselig morsdag! Alltid så koselig å være på besøk hos dem!

Nå er tullemor i seng etter sin vanlige "Jeg-vil-ikke-legge-meg-og-sovne-selv-mamma,-så BYSS-meg-i-søvn-protest". Denne kvelden ga ikke mordern seg så lett til Sarah Olivies store fortvilelse. Men det endte med at ho sovna i fanget i stolen "med noe attått". Mammaen klarer ikke HELT å la være og gi etter ennå. Men det går lengre og lengre for hver gang. ;0) Men nå er det i alle fall ro i huset, og jeg skal nyte en varm kopp te og mitt hjemmelaga knekkebrød. Oppskrift og bilder kommer en av de nærmeste dagene, for de anbefales VIRKELIG!

Da gjenstår det for meg og ønske min mor, min svigermor og alle dere andre mødre der ute:
En fortsatt fantastisk
morsdag!

1 kommentar:

Desiree Haaland sa...

Hørtes ut som en koselig dag!
Gratulerer så masse med morsdagen.

Gleder meg masse til oppskrift og bilder blir lagt ut, for det hørtes spennende ut.

Vit at jeg er glad i deg Marika. And I miss you a lot!